Naar Hirson (Fr) en dagje Brussel

28 april 2022 - Brussel, België

Waar de mannen beginnen met een bevroren tent en zadel, hebben Robert en ik het warm in de hotelkamer. Wat een verschil in temperatuur. De mannen zijn snel ingepakt en weg van de camping om snel de grens met Frankrijk te bereiken.
Robert ontdekt voor het eerst in zijn leven het ontbijtbuffet van een hotel. Met een arm is dat lastig.. dus hij laat zich graag bedienen. Wij ontdekken de metro van Bussel en reizen op de metro lijn Koning Boudewijn( toch nog een beetje Koningsdag) naar het Atomium , de Eiffeltoren van België en naar mini Euro park.
Ondertussen  fietsen de mannen wel 90 km en komen op de camping die ik al in het boekje had gezet als leuke camping. Maar álles is leuk na de camping van gister. Kees kookt weer een potje en de mannen hebben zelfs nog puf om even trampoline te springen.
Robert en ik genieten van een heerlijke Spider-Man film op de hotelkamer en maken plannen voor morgen. Lopen met een zware gipsen arm is erg vermoeiend dus we genieten nog even van onze hotelkamer.

1. Peartjes:
    28 april 2022
    Just so proud of the boys pulling off so many km each day! And you two, of course, managing some good tourism ;-)
  2. Marjolein:
    28 april 2022
    Elk nadeel hep z’n voordeel: quality-time met je jongste 😀, ziet er erg gezellig uit!
    En die mannen zetten er flink de vaart in zeg, ze kunnen Parijs al bijna ruiken?