Relaxen Geestmerambacht ‘het meer’

31 juli 2020 - Alkmaar, Nederland

Na een dag fietsen heerlijk uitgeslapen. Robert wist dat de bedden van opa en oma heerlijk liggen en besloot daar te slapen. Kamperen kan altijd nog. Dus een tent teveel opgezet. Niet voor niets, Kees en Jan mochten meteen Macgyveren om een gebroken tentstok te vervangen. 3x is scheepsrecht en hij doet het weer als een zonnetje.

Na een ochtendwandeling, rondje meer, de spieren weer losgemaakt en nog even in de tuin geluierd. Helaas staat de trampoline nu in Lochem maar doordat Jacco vorige week al Ennius had gemaakt met de buren, kreeg hij weer een uitnodiging om bij hen te komen springen. Alle salto’s zijn geoefend en met succes!

’sMiddags met het gezin op de fiets gesprongen en naar het Geestmerambacht gefietst en een strandje en voetbalveld gevonden. Verder om het meer fietsend kwamen we wat klimtoestel tegen die we allemaal nog even voor onze Work-out hebben genomen.
De heuvel vroeg erom genomen te worden. Bij gebrek aan mountainbikes ( behalve Jacco) nam Lennart Zijn schoolfeest en Kees zijn spiksplinternieuwe koga myiata om deze afdaling te trotseren. Robert gaf een noodkreet maar vond het daarna toch een geweldige uitdaging. (Foto’s zijn helaas met de andere camera’s gemaakt).

Na nog een heerlijke hap macaroni ter voorbereiding op de rit van de volgende dag, en nog een laatste sprong op de trampoline, de tent ingedoken. Uitrusten voor een warme lange rit dit vrijdag komen gaat

1. Karel:
    31 juli 2020
    zo te lezen gaat het geweldig op naar de volgende stop met verslag