Hirson-Laon en Brussel-Bodegraven

29 april 2022 - Bodegraven, Nederland

De mannen slapen een beetje uit na de 90 km van gisteren… vandaag maar 60 km te gaan richting Laon.
Robert en ik genieten nog van ons laatste dagje van Brussel. We slaan genoeg Belgische chocolade in en bezoeken het stripmuseum. Wandelen over de grote markt en groeten Manneke pis nog even.
Ondertussen ontvangen we bericht van de mannen dat ze het nog steeds rustig aan doen.
‘s Middags pakken Robert en ik de trein naar Rotterdam, waar de Belgische spoorwegen ons wederom uitdagen om met de fiets en bepakking op het perron te komen. De lift is stuk en de roltrap in onderhoud. Dus til ik eerst de tassen naar het perron en sjouw daarna de fiets de stilstaande roltrap op. Ik heb m’n work-out voor vandaag gedaan.
Heerlijk lezen we een Astrix en Obelix( gekocht in het museum) en brengt de trein ons naar Rotterdam. Kunnen we heerlijk mee eten en brengt Suzanne ons ‘s avonds terug naar Bodegraven. Daar zien we ook dat de camping net onder Laon bereikt is. Het lijkt wel alsof ze in Amerika zijn aangekomen tussen alle cowboys.