Bussum-Otterlo

2 augustus 2020 - Otterlo, Nederland

Vannacht een flinke onweersbui gehad. Kees en Jacco die alleen in de binnentent wilden liggen om de sterren te kunnen zien, ontvingen druppels en zo moest Kees om 04.00 uur alsnog de buitentent eroverheen gooien.
na een ochtendontbijt met de croissants en muffins die de jongens gister in de Albert Heijn hadden gevonden, hebben we met elkaar snel de tenten en tassen ingepakt. Heerlijk hoe snel dit kan als dit met z’n 5-en gedaan wordt. Om 9 uur was alles ingepakt. Met nog bidons en flessen met water vullen, konden we vertrekken.
Al vrijwel direct fietsten we prachtig de heide op die al paars begint te kleuren. Prachtige grindpaadjes leidden ons verder door de bossen. Je begrijpt, deze paadjes zijn betiteld tot de mooiste van de fietsvakantie, tot nu toe.
Daarna via veel landerijen richting Barneveld. Met een heerlijke wind in de rug en minder warm, gingen we als een speer.

In Barneveld nog even een terrasje gepakt en een puber extra energie gegeven door hem nog extra te laten lunchen. En zo het laatste uurtje naar de camping fietst.

Daar stond Marloes al op de uitkijk. Matthijs en Harm kwamen net terug van mountainbiken toen onze tenten stonden. Een heerlijke bbq ging er prima in.
‘s Avonds nog eveN op de fiets gesprongen en naar de rand van de Veluwe gefietst om misschien in de schemer wat wild te zien. Helaas. Misschien een andere keer.

Na een heerlijk dagje fietsen van 61 kilometer hebben we zondag een rustdag op de camping.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade