Zomer in Lochem

6 augustus 2020 - Lochem, Nederland

Langzaam kruipt de temperatuur ook hier omhoog.  Het ontbijt is heerlijk op het terras en de bomen rond het huisje geven veel schaduw. De trampoline wordt weer gevonden en ook het pak speelkaarten en wordt er druk het spel 31-en gespeeld. Met Iris maak ik een armbandje met alle kleuren draad die ze heeft gevonden in Lochem.
Een heerlijke temperatuur om een boek te lezen wat een aantal ook graag doet.
Dit is vakantie.
‘s Middags haal ik met Kees en een aantal kinderen de boodschappen en zo fiets ik Lochem zomaar binnen. De lochemse fietsenmaker heeft nieuwe trappers voor Robert zijn fiets en met hem fiets ik met volle boodschappentassen naar huis, terwijl Kees met Quinten, Lennart en Jacco nog even het stadje in gaan.
De pizza die we maken smaakt lekker en terwijl webinar afvragen of we nog een eekhoorn gaan zien, ziet Jacco er opeens een in de boom. Zijn dag is geslaagd!

’s Avonds nog een kampvuurtje en een potje weerwolven en dan lekker de tent weer in!

1. Hanneke:
    6 augustus 2020
    Leuk je reisverslagen. We genieten er van. Veel plezier de komende dagen.
  2. Karel:
    6 augustus 2020
    wat hebben jullie daar lekker veel ruimte en bomen zijn nu niet te versmaden heerlijke schaduw.
    EN altijd is er weer wat te vertellen. Geniet er allemaal maar goed van . ik schroef wel aan me motor heb nu ook alle ruimte er omheen groeten aan alle rakkers