Puffen

9 augustus 2020 - Lochem, Nederland

Vandaag is het code oranje in dit deel van Nederland. Het is warm, een hittegolf.
Daarom in de ochtend met Kees een fietstochtje gemaakt, met op de terugweg de route langs Lochem leidend om nog wat petjes te kopen.

Thuis lekker geluncht en klaar gemaakt voor vertrek, Kees, Lennart en ik op de fiets en de rest met de auto. Op naar het Klimbos en Suzanne en Frank naar het museum. Quinten is niet fit en besluit thuis te blijven.
Bij het klimbos krijgen we uitleg en gaan we op pad. Een prachtig bos met mooie uitdagende klimroutes, waaronder een vrije val van 17 meter.
Met tussendoor heel veel liters water genieten we samen met Iris, dit graag klimt en er ook heel handig in is, bijna 4 uur van het bos.
Weer terug naar huis gefietst hebben we op het terras bij het restaurant van EuroParcs gegeten. Heerlijke pizza’s, salades en kipsate en vriendelijke bediening. Door alle warmte gaan de pizza’s niet op en krijgen we een doosje mee om thuis later op te eten.
Het kijken van een belangrijke voetbalwedstrijd bayern München tegen Liverpool valt tegen. Op tv niet mogelijk omdat er een kabel mist(?) en op de laptop loopt het vast. Zo jammer want Quinten en Lennart hadden zich er zo op verheugd.

1. Karel:
    9 augustus 2020
    Wat een vakantie met van alles daar hoef je toch echt niet de grens voor over.
    En wat zijn jullie sportief !!!!!!!!