Een warme dag

7 augustus 2020 - Lochem, Nederland

Zoals voorspeld staan we voor een hittegolf en ‘s morgens in de tent was dat al voelbaar. Samen met Kees snel ontbeten en op de fiets gesprongen. Kees had op zijn fietsapp een groene-bosrijke route gevonden. Het was nog even de kunst de route zelf te vinden, maar daarna heerlijk door de bossen gereden.
Omdat we toch langs de Staringkoepel fietste even langsgegaan, maar helaas was deze gesloten ivm de Corona maatregelen. Het was al redelijk druk in het bos met overstekende e-bikes, we waren zeker niet-bestaande enige die op tijd op pad waren gegaan.
Doorpeddelend in Vorden even een pauze genomen op het terras. En via de LF4a weer de route terug naar het huisje gevonden.
In de middag werd het warmer en wij lomer. Er werd gelezen, trampoline gesprongen, Astrix en Obelix gelezen ( Lennart heeft zijn héle collectie niet voor niets meegenomen) en een spelletje Kubb gespeeld.
Suzanne kookte een heerlijke couscous salade. Daarna zijn we lekker naar de plas gegaan bij Europarcs om te zwemmen en te spelen.
Daarna lekker douchen en in de tent in voor een heerlijke nacht